Hirdetés


Figyelő

Érdekes témák, oldalak az internet világából. Szubjektív vélemények, kritikák.

Keresés

Kommentek

Felhívás: csalók a láthatáron!

2008.12.10. 20:07 | seo | 54 komment

Címkék: vélemény pénz nyeremény csalók

 

Levelet hozott ma a posta.

A levél (elvileg) egy Hamilton Moore & Associates -tól, -től, ---izé, ennyire nem tudok angolul---. Állítólag nyertem 3 millió forintot, amit kérhetek egy összegben, illetve kérhetem 4x 750 eFt-ra elosztva a jövő év során. Ahhoz, azonban, hogy fel tudjam venni a nyereményt, 6000  Ft adminisztrációs díjat + futár esetén 1700 Ft. futárköltséget kell fizetnem. Ezért természetesen csak a csekk jön. Persze csak 7 nap áll rendelkezésemre a válaszra, különben ugrik a nyeremény.

Hát........

Tudom, háttal nem kezdünk. A Google fizet, az biztos....

1. felvetés. Ha nyertem x összeget, akkor az adminisztrációs díjat miért nem vonják le belőle? Miért nem állítanak ki 2994 eFt-ról szóló csekket? Azért mert semmilyet nem állítanak ki.

Gondolj bele, ha hitelt veszel fel, a legtöbb bank von le folyósítási jutalékot (kb. mint a fenti adminisztrációs díj), egy bank vajon miért tudja levonni a kiutalt pénzből?

2. felvetés.  Semmilyen normális elérhetőség nincs: telefon, cím, email, stb. Egy postafiók nem tartozik a normális elérhetőségek közé.

3. felvetés.  Nincs honlapjuk! Ha egy cég megengedheti magának, hogy nyereményként kiutaljon 3 milliót, akkor egy - éves szinten már fillérekért fenntartható kisebb - honlapot is megengedhet magának.

Ellenben english nyelvű oldalakon több felhívás olvasható arról, hogy NE DŐLJ BE a levélnek!

  

4. felvetés. A levelet Budapest 62 Pf. 486 1396 címre kell visszaküldeni. Ugyanakkor, kézbesíthetetlenség esetén a postának ukász, hogy a P.O BOX 4100 SK-800 90 Bratislava 090 címre küldje vissza. Nocsak? Vajon miért a két különböző cím?

Tehát lényeg:

Ne dőlj be, ne fizess, ne hagyd, hogy átverjenek!

Ha fizetsz, valóban nyersz: TAPASZTALATOT.

(A bejegyzést változatlan formában, a cikkre történő linkelés mellett szabadon másolhatod, más weboldalakon megjelenítheted!)

A bejegyzés trackback címe:

https://figyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr16815723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dollar 2008.12.10. 21:05:45

Jelentem, December 5.-ei dátummal én is megkaptam ugyan ezt a levelet! Te merre felé laksz? (Kiváncsiságból hogy térségi, vagy országos dologról van e szó) Én Tápiószecsőn!

seo · http://wordpress-honlap.com 2008.12.10. 21:33:45

Most már erre én is kíváncsi lettem...
Én is ezen a településen lakok.

sahoatti 2008.12.11. 08:45:07

Hellóka!Tegnap,2008.12.10.-én kaptam én is egy ilyen levelet!Utána jártam,átverés!Tatabányai vagyok!

oroszka 2008.12.11. 11:36:56

Sziasztok Sorstársak!

Cirka húsz perccel ezelőtt hozott a postás nevemre szóló, Szlovákiából érkező levet. Hogy hová? A munkahelyemre. Az iroda címére, az én nevemre. (Nagykanizsa) Felbontottam... Rákerestem erre a Hamilton Morra, felfedeztem ezt a blogot.
Hát? Nem jönne rosszul az az igért három millió! Fizetni hatezret plusz 1700-at viszont nem fogok. Vonják le a nyereményből, aztán küldhetik a maradékot... Ja, hogy úgy nem lehet! Ez esetben megköszönöm a levelet és megkérdem, honnan tudják a nevemet, honnan tudják a munkahelyem címét? Tud valaki erre válaszolni?

handikata 2008.12.11. 11:44:44


Én is kaptam levelet, de nálam az ilyen levelek a kukában kötnek ki.
Nem hiszem, hogy vannak olyan cégek, pláne akivel soha nem is volt semmi kapcsolatom, akik csak úgy dobálóznak a 3 milliós összegekkel. Mindenkinek feltűnő kell legyen egy ilyen levél. Az, hogy bedőlünk e nekik csak rajtunk és persze a pénztárcánk vastagságától függ

seo · http://wordpress-honlap.com 2008.12.11. 13:47:10

handikata, igen, megvan az a korosztály, akinek feltűnő kell, hogy legyen egy ilyen levél.
De gondolj bele a napokban az 54000 ft-os pénzzel átvert bácsi esetébe...

macó 2008.12.11. 13:56:34

Sziasztok.december 5.-ei dátummal kaptam kézhez,10.-én tegnap ugyanazt a levelet mint ti.Én mezőkovácsházi lakos vagyok.

Vikinéni 2008.12.11. 18:51:19

Sziasztok!
Szentendrei vagyok, ma én is megkaptam a mézesmadzag levelet.
Tuti, hogy csaló társaság!

Szöcske69 2008.12.11. 19:39:45

Sziasztok!

A mai napon én is kaptam egy ilyen levelet Debrecenben, a volt lakáscímemen.

Nekem csak az az érdekes, hogy honnan tudnak ilyen adatokat, főleg például Oroszka munkahelyét.

Az persze telejsen egyértelmű, hogy csalás.

seo · http://wordpress-honlap.com 2008.12.11. 20:04:39

Nem tudjuk, hogy a munkahely adatai hol/hogyan vannak közzétéve.
Pl. esetleg telefonkönyvben (akár online, akár offline), cégjegyzékben, munkahely honlapján stb. fel lehet tüntetve kapcsolattartóként vagy más megjelöléssel.

Mabella 2008.12.11. 20:50:33

Sziasztok!

Én is kaptam egy ilyen levelet tegnap.Hát igen nagyon szépen taglalja nekem két oldalon hogy nyertem 3millió Ft.Igaz az egyik papír hátoldalán van egy tájékoztató amiben nincs egy értelmes mondat sem.Köszönöm szépen!!!Az a baj hogy az ilyen embereket nem lehet valahogy lebuktatni.Nekünk szerencsénk volt mert van internetünk amin rátudunk keresni bizonyos dolgokra,de akinek nincs és befizeti a 6000 Ft? Tudnék olyat mondani vagy is írni,de tenni is hogy magam is megbánnám.Amúgy én Nagyteveli vagyok.

qutyalegyek 2008.12.11. 21:27:10

Sziasztok!
Ma délelőtt én is megkaptam! :D (Veresegyház)
A válaszborítékban visszaküldtem egy levelet azzal, hogy ha 7 napon belül küldenek nekem 6.000 Ft-ot, a javukra azonnal lemondok a 3 milkáról.
A postafiókot nem lehetne valahogy kinyomozni hol lehet? Ott lesben állni és lecsapni rájuk?

h.bogesz 2008.12.11. 22:34:12

Sziasztok! Én is tegnap kaptam a levelet és azonnal az interneten kerestem magyarázatot, hiszen ez irreális! Érdi vagyok. Ezek szerint országosan ki vagyunk téve a csalóknak! Kőzzétettem az iwiw-en, h mindenki lássa és ne dőljön be az ilyen szemét, csalóknak! Meg kell hagyni, nagyon ügyesek!
Érdekes, h honnan tudják meg a pontos lakcímet? EZ azért is fura, mert amióta érden lakom 2 cégnek adtam meg az itteni címemet, minden más papírom a bejelentett Bp-ire megy! Sehol nem szerepelek a jelenlegi címemmel, tehát szerintem a kettő közül az egyik szivárogtatta ki!
A DM-re nem gyanakszom, mint drogéria, de a másik..... Egy BIO4YOU győri cég aki fogyással kapcsolatos dolgokat árul és mindig küldd nekem levelet a legújabb termékükről. A levél betűtípusa, sőt jellege is majdem teljesen egyforma, úgyhogy nagyon gyanus! Mit tegyek?? Jelentsem fel, mint feltételezett gyanusított? Nem röhögnének ki? Mindenképpen kézre kéne keríteni az ilyen rohadékokat!

cash4 2008.12.11. 22:36:13

sziasztok! a jelenség országos, sőt ha megnézitek az angol nyelvű oldalakat elég sok országot érintő, az angoloknál úgy jellemzik hogy ismét visszatértek, tehát már lehet tapasztalatuk Kanadát is "terítették" már a leveleikkel. én írtam nekik egy levelet is, arról h vonják le a kezelési költséget és küldjék a pénzt, szóval most várok:D:D:D
de minden esetre akik kitalálták nagyon nagy ötlet, mert biztos vagyok benne hogy sok a balek aki pénzt tesz a borítékba, és így a 7700 ft-al elég jól megszedik magukat, még ha a nyomdaköltség levonásra is kerül :D
szóval csalóknak áll ma a világ. szép álmokat!:D

seo · http://wordpress-honlap.com 2008.12.11. 23:31:12

Na, akkor nézzük. Egy győri céggel nekem is volt kapcsolatom egyszer régen.
(Fura mód, még egy üres dobozom megvan egy termékrendelésből, és a szlovákiai forgalmazónak bratislavai címe van: DBS s.r.o Páricková 18 821 02 Bratislava.)
A magyar (cegbirosag.com adatok) a mai napig működik:
DBS Magyarország Kereskedelmi Kft
9024 Győr, Közép u 16
Cégjegyzékszám: 08-09-013305
Adószám: 13555926-2-08

A cégről itt a tudnivaló.
www.origo.hu/itthon/20070816-gyanus-kep-reklamozza-a-zsirelszivo-parnat.html
www.gvh.hu/domain2/files/modules/module25/508583094E656B5B.pdf

h.bogesz!

BIO4YOU:
"A megadott cégnévvel nem szerepel cég az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium Cégnyilvántartási és Céginformációs Szolgálatának adatbázisában."

Beírhatnád ide a rendelkezésedre álló elérhetőségeiket, adataikat.

Szöcske69 2008.12.12. 07:44:35

Sziasztok!

Nekem is küldözgetett régebben egy győri cég különböző táplálék kiegészítőkről tájékoztatókat.
Lehet ez lesz a közös szál?

Ha egyenként feljelentést tesztek az csak szabálysértési értékhatár és ezáltal semmi eredménye nem lesz....szerintem. :-(
De tévedjek!
Az ilyeneket tényleg el kéne valahogy kapni. A postafikóknál kifigyelheted, elkaphatod, de mit csinálsz vele?? Főleg úgy,hogy végül nehogy te kerülj a törvény által bajba??
Én azt az embertelen emberszabású lényt is elintézném, ha lehetnek, aki a kis öreget átverte azzal az 54.000.-Ft-ossal. Szegény jóhiszemű bácsi!!

Szöcske69 2008.12.12. 07:46:36

Ja, én is gondolkodtam rajta, hogy visszaírok, hogy köszönöm szépen a nyereményt, és természetesen elfogadom, de sajnos szűkös anyagi helyzetem miatt nem tudom előre küldeni a pénzt, viszont felhatalmazom őket, hogy a 3 millió forintomból vonják le, sőt kerekítsék 100 ezerre a levonást, a többit meg küldjék el. :-D

Banyus31 2008.12.12. 20:56:37

Sziasztok! Tegnapelőtt én is kaptam ilyen levelet! Borzalmassan mérges lettem a tehetetlenségtől hogy semmit nem lehet tenni az ilyen szemét csaló emberek ellen! Vajon hány szegény naív ember dőlt be ezeknek a csalóknak!?

kissné 2008.12.14. 16:41:25

én is kaptam 1 ilyen levelet ,nyíregyházi vagyok.de mégcsak most értem rá hogy utána nézek a neten,szóval ez átverés ,és én meg majdnem bedöltem nekik.

h.bogesz 2008.12.14. 20:24:45

SEO, nagyon jó, h utánnanéztél!
Előkerestem a további kis papírokat amiket ez a cég küldött! Érdekes módon mindig más cégnév szerepelt! Volt még egy Care and Beauty Institute. Mindegyik Győr, Közép u. ahogyan te is írtad!!!! Micsoda véletlen.......
Mi lenne ha mindannyian akik ide beírtunk feljelentenénk a céget????
Talán akkor lenne hatása, mivel nem csak egy valaki pattogna, hanem kollektíven meggyanusítanánk őket! Sőt, tovább megyek! Fel kéne keresni a médiát is! Lehet, hogy az RTL-t. vagy a TV2-t érdekelné! Minél nagyobb a vízhang, annál kevesebb embert tudnak becsapni és talán felszámolhatóak, ha ezen a szálon elindul a rendőrség!
Mi a véleményetek???

honfoglaló (törölt) 2008.12.14. 21:21:32

sziasztok! én is megkaptam ezt a levelet pár napja. (Székesfehérvár) a győri céggel nekem is volt dolgom. sajna! ez nagyon durva, hogy ilyet megengednek maguknak. megszedik magukat jól, és lelépnek. aztán mindenki mehet a pénze után! ha tud! feljelentés a legjobb! hajrá!

oroszka 2008.12.15. 13:52:18

Sziasztok!

Végigolvastam a kommenteket. A kolleganőm rendelt valami fogyókúrás cuccot az irodába, az én nevemre. Innen a munkahely címe és a nevem.
Nem vagyok egy Columbo, de véleményem szerint a győri cég lesz a kulcs.
"Zajt" kell csapnunk.

ebreszto 2008.12.16. 15:52:33

nyilvánosságot érdemel. soha nem tanulja meg mindenki, hogy ne dőlj be. a jelenséget ismerem, de ebből konkrétan nincs. akinek van, küljde már be valamelyik tv-nek (akár névtelenül is, ha nem akarja személyesen felvállalni)

ebreszto 2008.12.16. 19:07:12

mi a gond, a szerintem korrekt hozzászólással? ez kérdés az előzetes moderátorhoz.

már jórégen elkültem egy gondolatot

ebreszto 2008.12.16. 19:10:16

?? jóreggelt előzetes moderátor. mire elolvashatják az érdeklődők, addig valószínűleg még jó sok embert megpumpolnak a valószínűleg átverősök

ebreszto 2008.12.16. 19:12:14

lehet, hogy ez nem is igazi véleményt és ötletet adó oldal, hanem a bank hirdetési oldala? különben miért állna órákig szűrés előtt a teljesen normális, egyszerű néhány mondat.

de ide is kár volt bejelentkezni, mert csak a banki hirdetést nyomják.

seo · http://wordpress-honlap.com 2008.12.16. 20:27:45

A gond nem a hozzászólásoddal van, hanem a volán busszal. Pestről az Árkádhoz 16.24 perckor érkező busszal szerettem volna hazajönni, de a falunk utasait 18.05 percig egyetlen egy busz sem vette fel.

seo · http://wordpress-honlap.com 2008.12.16. 23:42:20

ebreszto,
nem mindenki ér rá reggeltől estig blogolni, lásd: "Egyetlen utast sem hagyunk ott" című friss bejegyzést.

ebreszto 2008.12.17. 23:35:35

seo
nem blogolok reggeltől estig. sőt, kivételesen szántam rá magam, hogy írjak. csak óvni szerettem volna a kifosztásra várókat, hátha mégis megnézik ezt a lapot.

ha Te vagy a moderátor, aki éppen buszozik, akkor elnézést. ezt nem tudtam, nem vagyok net-en blogozó, sőt kivétel,

azokat szándékoztam támogatni, aki közreadják az infokat név nélkül, mások segítésére.

seo · http://wordpress-honlap.com 2008.12.18. 13:42:46

ebreszto,
semmi gond.
A bejegyzés megírásával nekem is az volt a szándékom, hogy minél kevesebb ember essen áldozatul nekik.

seo · http://wordpress-honlap.com 2008.12.18. 13:44:01

sőt, még a saját hozzászólásomat is moderálni kell, mert az sem jelenik meg automatikusan...

jeanette 2008.12.18. 18:12:13

Sziasztok.Pár perccel ezelőtt én is kaptam levelet a 3 milliós nyereségről!Kezem lábam elkezdett remegni,olyan hihetőnek tünt.Aztán,jót a gondolat,s utánna néztem itt,és ide találtam szerencsére.:)Mostmár biztos vagyok abban csalás az egész.Fura volt nekem is pesti cím,viszont szlovák borétékban jött.A győri cég sokszor küldött nekem is.Mindig más néven más termékről.A felháboritó,hogy emberek ezreit zaklatják,átverik és semmi bajuk nincs ebből!Nem igaz,hogy nem lehet tenni ellenk semmit?!Eleve,honnan vannak meg címeink nekik?Milyen jogon használják ezt csalásra fel bűnhödés nélkül???

Anittik 2008.12.23. 12:16:14

Sziasztok!
Én is megkaptam azt a bizonyos levelet......heves szívdobogással olvastam végig a levelet.Volt bennem egy kis kétely-amit miután elolvastam ez a blogot- felváltotta annál nagyobb felháborodás.
Most már biztos vagyok benne hogy a győri cég áll az egésznek a háta mögött.
Ugyanis egyszer-a naivitásomnak köszönhetően- én is rendeltem ilyen fogyasztószert ettől a BIO4YOU cégtől, akik ugye megígérték nekem ha elégedetlen vagyok a termékükkel és visszaküldöm nekik 30 napon belül, akkor megtérítik az árát.....én visszaküldtem, mert ugye nem ért semmit, és a pénzből nem láttam egy árva garast sem.Utána küldözgetett egy csomó levelet, de mind a kukába vándorolt, így nem is vettem észre hogy más volt a cég név:Care & Beauty.
Ezek teljesen hülyének néznek minket, és mi csak figyelünk.
Tudjátok hogy hány elkeseredett ember van aki ezeket elhiszi?Hogy igy megszabadult a plusz 20 kilójától?És kifizeti a 10-20 ezer ft-ot ezeknek a csalóknak.És most meg ki küldik hogy nyertem 3 milkát....és mindössze 7700 ft-ot kell elküldenem nekik.....jah és még nem is mondtam hogy én viszont Hollandiából kaptam a levelet....de a Budapesti cím ugyanaz.
Meddig nézzük még hogy becsapnak minket?Én is úgy gondolom hogy a média jó ötlet, mert sajnos mi kevesek vagyunk ahhoz hogy ezeket a szemeteket megbüntessük.De ha már ország-világ hallja a történteket...akkor már biztos vége lenne az ámításnak, a csalásnak.Csak egy megfelelő ember kell hozzá:)
Mit gondoltok?

bubuka54 2008.12.23. 16:57:55

Sziasztok! Ma én is megkaptam a magamét. Persze a levélkét a 3 mill. Ft-os számláról. Először én is egy kicsit majdnem elhittem, de aztán megmutattam a nagylányomnak, aki persze azonnal közölte, ez átverés, méghozzá a legsúlyosabb formából. Most aztán tényleg jó lenne, ha már valami történne, mert folyamatosan zaklatnak ilyen nyerési levelekkel, és csak csupán ennyit- meg annyit kell fizetni. Jó szöveg. Én is egyet értek az előttem szólóval, kéne már valamit tenni, hogy felhagyjanak a tisztes polgárok zaklatásával, ráadásul a hiszékenyebbeket be is csapják.
Jó ötletnek tartom a média megkeresését,ha valaki vkit tud, aki érdemben foglalkozva vele, én is nagyon szives benne vagyok.

Lilia7 2008.12.24. 07:47:58

@bubuka54: :D Sziasztok! Tegnap magam is kézhez kaptam az értesítőt, miszerint 3 millió üti az üres markocskámat. Gödöllői vagyok. Én Svájcból kaptam a levelet. Hibátlan magyarsággal írva... Reménytelenül próbálta felvenni velem a kapcsolatot. (Hát már majdnem megsajnáltam!) Hahaha.... Aztán mégis csak megtalált! Olyan ügyesek ezek a csalók, hogy a felragasztott bélyegző alatt is valami svájci cím van. Hihetetlen... Remélem nem dőlnek be sokan ennek a helyes kis tréfának. Így én is könnyen összeszedném az első milliómat. De nem leszek rest, tollat ragadok és olyan választ írok nekik, hogy nem teszik a kirakatba! :))
Boldog karácsonyt mindenkinek! :)

golyababa 2008.12.24. 09:29:08

Szisztok!
Tegnap én is megkaptam a levelet! Először én is elhittem, hogy nyertem 3 milliót, de furáltam, hogy miért kell befizetni 6000 Ft.-ot és miért nem utalják a pénzt vagy az első részletből levonni miért nem lehet az összeget! Különben én Svájcból kaptam levelet, de a Budapesti cím nekem is ugyanaz mint nektek!
Most már én is örülnék, ha végre békén hagyjnának minket ilyen csaló levelekkel! Megpróbálok szólni az egyik ismerősömnek ő egy újságíró! Lehet hogy tud segíteni

Anittik 2008.12.24. 14:18:42

golyababa: Ez nagyon jó ötlet, az újságírók a létra a médiához.
Egyébként: Nagyon sok boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
Ui:bár sajnos nekem nincs meg ez a karácsonyi hangulat, így hó nélkül:(.....de majd elképzelem:)

blökike 2008.12.24. 22:39:58

@Anittik: Tegnap 23.-án én is megkaptam a "mézesmadzagot! A borítékon nincs feladó, a bélyeg szerint 8010 Zurich a feladás helye, tehát Svájc.A választ 1396 Bp.62 Pf.486 kellene küldenem. Ezt pofátlanságnak tartom, szerintem sokan bedőlnek neki(k). Csak 500 ember fizessen 6 ezret, már megvan a 3 milla! Mármint a csaló(k)nak. Ja tompai vagyok. Tehát már a déli régióban is jelen vannak. Szerintem is az a bizonyos fogyókúrás cég lehet a hunyó, akitől a címemet megtudták szerezni, mert velük álltam egyszer kapcsolatban énis.

blökike 2008.12.24. 22:43:40

Jaa, bocsi, köszönni is elfelejtettem mérgemben! Szóval: Sziasztok!

doki123 2008.12.25. 22:59:44

boldog karácsonyt és boldog új évet nektek
szép karácsonyi ajándékot kaptam moor télapótol a nagyszakállu öreg(vagy fiatal akinek a pénze valószinüleg több mint az esze)meglepett engem és kis családomat 3000000-ft értékü csekkel bár engem reménytelenül próbált utolérni mégis sikerült a kis huncutnak
és lássatok csodát mindjárt két alkalommal igaz én switzerland-bol kaptam az első levelet a másodikat ausztriábol
vajon mennyire kell hülyének lennem hogy bedőljek .
mellesleg én 6000000ft-t kapok moor apótol egy regisztráció után????
valószinü egész komoly üzlet lehet mögötte elég szomoru hogy még sokan álomvilágban élnek és külnböző csalok ezt ki tudják használni.
kivánok mindenkinek: jó egészséget
biztos megélhetést
és sikerekben gazdagabb új évet

doki123 2008.12.25. 23:10:08

ja bocsi a leveleket zalaegerszegen kaptam

h.bogesz 2008.12.26. 23:07:37

Látom egyre többen kapnak ilyen leveleket és ezzel egyenesen arányos, hogy egyre több embert károsítanak meg!!!! Betelt a pohár, főleg, h pofátlanul ünnepek előtt teszik ezt!
Lilla, ne válaszolj nekik!!! Nem kell felkelteni az érdeklődésüket, h többen rájöttünk mi folyik itt! Szépen, csöndben fordulunk a média felé a nyilvánosság lecsap rájuk! Nem a jogban vagy a rendőrökben kell bízni, nem, a hatalom a Média kezében van, bármit meg tudnak buktatni! És ők legalább foglalkoznak vele, hiszen mindkét fél érdeke! Ugye nem kell magyaráznom....
A mai nappal felkerestem az RTL klubbot, azon belül is a Fókusz műsorához fordultam, egyenlőre levélben! Ha egy héten belül nem kapok vélaszt, akkor megyek tovébb TV2. HírTv Stb, valaki csak lecsap rá! Addig is, sajnos sokan lesznek áldozatai! Kérem, h aki tagja az iwiw-nek az tegye fel az üzenőfalra az infókat, h ezzel is segítsünk!!!

schiavo 2008.12.27. 22:08:58

Sziasztok!

Én is megkaptam azt a bizonyos levelet Zurich-ből... Kicsit furcsállottam, mert már másodszor kaptam tőlük ilyen típusú levelet: nem tudom, honnan hallottak rólam, a címemről... Aztán meg azért is, mert a postaládámban volt, elvileg postán jött, de bélyegző, ill. dátum nem szerepelt rajta... Postán nem jön át semmi, amire nem tesznek bélyegzőt! Az egyik ismerősöm olyan helyen dolgozik, ahol utánuk (is) nyomoznak, ő hívta fel a figyelmemet, hogy nehogy bedőljek nekik...
Ja és győri vagyok és én is rendeltem tőlük régebben (vissza is küldtem a terméküket!!!)...

Azért kellemes ünnepeket mindenkinek!

adriusz 2008.12.29. 12:40:53

Sziasztok!
Ma nekem is hozott a postás levelet Zurich-Mulligen Switzerlandból, hogy nyertem 3mft-ot.Jaj, de jó gondoltam megint egy átverés!Már eleve megütötte a szemem, hogy a nevem fölött az volt írva: megrendelő.Micsoda?Én nem rendeltem semmit!Bár 3mft az jól jönne!Kinek nem?Annyira gusztustalan dolog ez!És tudom,hogy sokan bedőlnek nekik.Én is mindjárt a gép elé ültem és nyomozni kezdtem a cég után.Persze itt lyukadtam ki!Nagyon örültem, hogy ennyien írtatok ide hiszen ez kapásból észheztéríti a hiszékenyeket!Legalább aki eljut idáig azt már nem verik át.Amúgy én móri vagyok és én is rendeltem valamikor győrből fogyi bogyót!
Köszi nektek, hogy nem hagytatok bedőlni!
Mindenkinek boldog új évet kívánok!
Adriusz

marci72 2008.12.29. 15:16:10

Sziasztok!

Ugylátom nyugatot is megfertőzte ez a 3 milka.:)Én ma kaptam levelet.(Sopron)
Boldog karácsonyt igy utolag..

saca29 2008.12.29. 16:59:47

Sziasztok!
Végig olvastam az összes hozzászólást, természetesen azért mert érdekelt lettem ez ügyben :S . A mai napon kaptam kézhez eut a bizonyos levelet. Azzal a különbséggekkel, hogy én Zürich-ből kaptam, és nálam van arra lehetőség, hogy ne elküldjem a pénzt, hanem személyesen a futárnak adjam át. Tök mindegy, a lényeg ugyanaz!!! Átverés az egész!!!!

És csatlakoznék azokhoz, akik a győri céggel hozzák összefüggésbe az egészet!! Sajna én is a naiv emberkék közé tartozom, így anno régen, én is rendeltem ilyen fogyasztó tablettát, amivel ha nem vagyok elégedett, küldjem vissza. nah, én megtettem, de pénzt nem kaptam vissza...Mindegy, én ezt a fogyis-cuccot a Care&Beauty cégtől rendeltem, ahogy Anittik is írta.

Mindenesetre sajnálom, hogy egyáltalán lehetőségük van ilyen bizalmas adatokhoz (cím, név stb) hozzájutniuk. Rossz belegondolni, hogy manapság senkiben sem bízhat az ember, és minden apróbetűt el kell olvasnunk, mert erre tanított minket az élet...

kakukkfióka 2008.12.30. 00:08:40

Sziasztok! Egyel bővült a lista mert mi is kaptunk levelet! Baranya sincs kihagyva.
Mielött a szemétbe dobtam volna utánanéztem! ÁTVERÉS szaga volt! Az is lett!

Volna egy véleményem!!!! Hogy ne lehessen az adatainkkal visszaélni csak úgy!!!!! kellene tenni a rendőrségen egy FELJELENTÉST több rend beli csalás megalapozott gyanujával!!!!!! Össze kellene fognunk és együtt megtenni a feljelntést! INGYEN van, nem kell fizetni érte!
" lehetőség van!
1, egyenként tenni meg a feljelentést
2, egy ember megteszi, és a többi becsatlakozik alá mint tanuk.

Egyenlőre ez jutott eszembe! VÉGET KELLENEVETNI ENNEK A CSALÁSSOROZATNAK! Mígy a normális ember munkával keresi a pénzt, EZEK csalással alakrják kivenni a zsebéből!!!!
A csalás tényállása a tévedésbe ejtés és tévedésben tartás. A 3 Millióval hogy MÁR kizárólag a tiéd és nem kell megnyerni, stb... ( olvasd el !! ) ezzel tévedésbe ejtettek...... 3 év is adható ezért! Miért haggyuk ezt?????

kakukkfióka 2008.12.30. 00:09:54

Sziasztok! Egyel bővült a lista mert mi is kaptunk levelet! Baranya sincs kihagyva.
Mielött a szemétbe dobtam volna utánanéztem! ÁTVERÉS szaga volt! Az is lett!

Volna egy véleményem!!!! Hogy ne lehessen az adatainkkal visszaélni csak úgy!!!!! kellene tenni a rendőrségen egy FELJELENTÉST több rend beli csalás megalapozott gyanujával!!!!!! Össze kellene fognunk és együtt megtenni a feljelntést! INGYEN van, nem kell fizetni érte!
" lehetőség van!
1, egyenként tenni meg a feljelentést
2, egy ember megteszi, és a többi becsatlakozik alá mint tanuk.

Egyenlőre ez jutott eszembe! VÉGET KELLENEVETNI ENNEK A CSALÁSSOROZATNAK! Mígy a normális ember munkával keresi a pénzt, EZEK csalással alakrják kivenni a zsebéből!!!!
A csalás tényállása a tévedésbe ejtés és tévedésben tartás. A 3 Millióval hogy MÁR kizárólag a tiéd és nem kell megnyerni, stb... ( olvasd el !! ) ezzel tévedésbe ejtettek...... 3 év is adható ezért! Miért haggyuk ezt?????

kakukkfióka 2008.12.30. 13:37:41

Én is kaptam levelet. Tegnap írtam is! Nem jelent meg!
Az a véleményem, hogy FEL KELL JELENTENI őket a rendőrségen csalás megalapozott gyanuja miatt. Btk. 318 paragrafus
Csak elmegy a kedvük ezeknek a gátlástalan CSALÓKNAK a további áldozatok bepalizásától! 3 évet is lehet kapni ezért!

kakukkfióka 2008.12.30. 13:38:13

Én is kaptam levelet. Tegnap írtam is! Nem jelent meg!
Az a véleményem, hogy FEL KELL JELENTENI őket a rendőrségen csalás megalapozott gyanuja miatt. Btk. 318 paragrafus
Csak elmegy a kedvük ezeknek a gátlástalan CSALÓKNAK a további áldozatok bepalizásától! 3 évet is lehet kapni ezért!

katóanyó 2009.01.01. 01:33:08

Először is boldog, csaló- és átverésmentes, új esztendőt kívánok mindenkinek. Én is megkaptam a fenti kis ajánlatot. Szerintem is a legjobb lenne ennyi pénzt kapni semmiért (6 000 vagy 7.700 Ft), csak ez sajnos nem igaz. Én Switzerlandból (Zurich-Mulligen) kaptam a levelet, postabélyegző nélkül természetesen és december 5-ei dátummal a levélen.

Szerintem is a győri Care & Beauty vagy a legújabb nevük nem jut eszembe, lehet a hunyó. 1x én is rendeltem tőlük, vissza is küldtem a terméküket, csak éppen a visszatérítést nem kaptam meg (ez még évekkel ezelőtt volt). Egy életre megtanultam, hogy ne higgyek az ígéreteknek.
Ja, és én szarvasi vagyok!
Az azért megnyugtató, hogy nem vagyok egyedül akit felháborít ez az eljárás!

Ja, és én még Olaszországból is kaptam leveleket. Az egyikben arról tájékoztatnak, hogy megkaphatom a nyerőszámaimat egy mestertől, amivel nagy lottónyereményt érhetek el.

A másikban egy állítólag világhíres jósnő is küldött levelet ugyanonnan, hogy kiválasztott vagyok és megkaphatom a hozzávalókat.

Persze mindkét esetben pénzt kellett volna küldeni, vagy esetleg a bankkártya számom megadni! Egyik jobb mint a másik!

gorogagnes 2009.01.26. 11:32:05

Tisztelt Cim!
2007 oktober 16-án a Bio4You-tól rendelt terméket megkaptam (megrendelés után)
Október 21 visszaküldtem, mivel a termék nem volt hatásos és a Cég visszafizetés igért, ha 30 napon belül visszaküldöm. Én 5 nap utan küldtem vissza, most 2009 január 26. van igérgetés van (telefonon) pénz sehol. Hova forduljak a 12580Ft-ért?
Üdvözlettel Görög Ágnes
Göci

vargaricsmond 2009.03.04. 17:20:19

Sziasztok, jó napot.

Állat hogy nem tartja meg a beírt kommenteket 20 percig, most újraírom a felét.

Sebaj.

Bár pongyola fogalmazásomból ez nem derül ki riporter vagyok, országos médiánál dolgozom.

1 napja foglalkozom a témával, ebből a következők következnek:

a) valószínű, hogy lépcsős átverés és Győrből irányítják
b) a gyógytermék a csali (=apropó valakinek visszatérítették a pénzét?)
c) az "adathalászat" után további "remek termékekre" számíthatnak
d) ez a gygimarketingben a "darálás" módszere, egyre több ügyfél, egyre több fogás
e) a cég valószínűleg tényleg egy és ugyanaz, de klasszikus értelemben (=cégjegyezve) a Cash&Beauty és telephelye(i) lesznek az elérhetőség
f) a 40-es számról se lehetetlen kideríteni ho9l csörög ;)
g) addig is míg kicsit közelebb jutok bio4youcash&beaty... -ékhoz: kit érdekel a riportunkban szereplés?

várom a fórum újraéledését

tisztelettel

Riporter

seo · http://wordpress-honlap.com 2009.04.01. 00:54:32

Valahogy nem érkeznek meg mostanában az új kommentekről szóló értesítők hozzám. Na mindegy.

Szia freddyfreddy!

Remélem azért az elmúlt egy hónapban sikerült közelebb jutnod a "nemtudomépphogyhívják" céghez.

Furcsa, hogy ezen a blogbejegyzésen kívül nem nagyon lehet a témában semmi info-t találni a neten magyar nyelven.

Régebben volt egy fogyi.info nevű honlapjuk, amit az archive.org-on elérhetsz. Egy pár csali terméket megtalálsz rajta. Meg azt hiszem az akkori kiadású Nők lapjában (ha emlékeim jól csalnak abban az újságban láttam a reklámjukat).

A bejegyzéshez való hozzászólások elcsitulásából nekem úgy tűnik, a roham lecsengett decemberben (kellett volna egy kis karácsonyi pulykapénz?).
Azért remélem ezzel a bejegyzéssel néhány ezer forintocskát sikerült kihúznom a zsebükből.
Huh, de rosszmájú vagyok :)

Mindenesetre én mostmár kíváncsian várom mi lesz a következő húzásuk...
süti beállítások módosítása